Ν.Δ.: «Τσίπρας κερνάει και Καλογρίτσας πίνει»

Ν.Δ.: «Τσίπρας κερνάει και Καλογρίτσας πίνει»

Επίθεση στην κυβέρνηση εξαπολύει η Ν.Δ. με αφορμή την ανάθεση της εργολαβίας του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος, (η τέταρτη κατά σειρά όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της Ν.Δ.) στον εργολάβο κ. Καλογρίτσα. Η Ν.Δ. ουσιαστικά κάνει λόγο για ευνοϊκή μεταχείριση που έχει ο εν λόγω εργολάβος από την κυβέρνηση. Η ανακοίνωση της Ν.Δ. ήρθε μετά από την νέα επίθεση που έκανε το Μαξίμου στην αξιωματική αντιπολίτευση, με αφορμή την υπόθεση της δήλωσης πόθεν έσχες της συζύγου του Κυριάκου Μητσοτάκη.

Η ανακοίνωση της Ν.Δ.

«Πριν στεγνώσει το μελάνι της αθλιότητας της εφημερίδας “Documento”, ο εκδότης της και επίσημος εργολάβος λάσπης της Κυβέρνησης, κ. Καλογρίτσας, πέρασε σήμερα από το ταμείο. 

Αφού κατέτμησαν το έργο του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος, ο κ. Σπίρτζης, ως Υπουργός και κουμπάρος του κ. Καλογρίτσα, του ανέθεσε σήμερα την 4η κατά σειρά εργολαβία, ύψους 74.000.000 ευρώ. Θυμίζουμε ότι ήδη η εταιρία του έχει πάρει και τα τρία προηγούμενα έργα συνολικού προϋπολογισμού 178.000.000 ευρώ, χωρίς το σημερινό.

Τσίπρας κερνάει και Καλογρίτσας πίνει …».

Λίγες ώρες νωρίτερα, ο Τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Σερρών, κ. Κώστας Καραμανλής, αναφορικά με την σημερινή ολοκλήρωση της δημοπράτησης του 4ου τμήματος του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος, υποστήριξε πως με την ανάθεση του 50% του έργου αποδεικνύεται ότι η κατάτμηση του του δεν έγινε για την ενίσχυση του υγιούς ανταγωνισμού.

Η ανακοίνωση του κ. Καραμανλή:

«Οφείλουμε, κατ’ αρχάς, να συγχαρούμε την κατασκευαστική εταιρία “Τοξότης Α.Ε.”, που αναδείχθηκε, για άλλη μια φορά – τέταρτη κατά σειρά – μειοδότης σε εργολαβία του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος (τμήμα Βάρδα – Κυλλήνη).

Με αυτόν τον τρόπο, η εν λόγω εταιρεία ανέλαβε πλέον το 50% του συγκεκριμένου έργου, κάτι που ακυρώνει στην πράξη το βασικό επιχείρημα της Κυβέρνησης ότι η “κατάτμηση” έγινε για την ενίσχυση του υγιούς ανταγωνισμού.

Με την ευκαιρία, καλό είναι να θυμίσουμε πως:

Μέχρι σήμερα, το αρμόδιο Υπουργείο δεν έχει προχωρήσει στην υπογραφή καμίας απολύτως σύμβασης, σε συνέχεια των τριών πρώτων δημοπρατήσεων
Δεν έχει εξασφαλιστεί καμία απολύτως χρηματοδότηση του έργου
Καταρρέει πλήρως το επιχείρημά τους ότι η “κατάτμηση” έγινε προκειμένου να μπορούν να συμμετάσχουν πολλές και μικρές κατασκευαστικές εταιρείες
Η “κατάτμηση” είναι μια πρακτική, η οποία οδηγεί σε καθυστέρηση των χρονοδιαγραμμάτων και σε αύξηση του τελικού κόστους του έργου και γι’αυτόν το λόγο δεν την επικροτεί και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ έλαβε, το 2015, τον οδικό άξονα Πάτρα – Πύργος με έτοιμη δημοπράτηση και με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση. Δυστυχώς, εκείνοι επέλεξαν τη λογική των “κατατμήσεων”.
Θέλουμε ειλικρινά να ελίζουμε πως, παρά τα συνεχή εμπόδια που προβάλλει η Κυβέρνηση, στην προσπάθειά της να ικανοποιήσει τους “ημετέρους”, το έργο αυτό κάποια στιγμή θα ολοκληρωθεί και δεν θα μείνει κι αυτό στα χαρτιά».

print

Σχόλια αναγνωστών

comments

TAGS